lördag 23 augusti 2008

lördag

lördag morgon och kl är strax efter 8 och här sitter jag klarvaken, fast jag är ledig i dag.
Aja jag har mycket att göra idag så då ska ja väl hinna med allt!.

Ikväll ska Emil och jag gå på Arn.:). han ringde i går och berättade att han bokat biljetter:) så gullit!. så innan ska vi ut och äta nån stans i gävle..

Imorgon ska jag ha kalas för släkten här hemma.
jag har funderat och funderat vad jag ska bjuda på, vi blir ju 12 personer så det är lite svårt att komma på vad man ska göra. men tillslut kom ja fram till att smörgåstårta nog är det bästa.
nog för att jag bjöd på samma förra året när ja fyllde. men strunt i samma:) dom tyckte ju om då så de får blir bra. sen blir det en after eight kladd kaka till efterätt:).
så idag ska jag iväg och handla allt till i morgon.

jag har även ett till litet problem. jag förstår inte hur vi ska få plats här hemma allihopa.
vi blir 12 pers och jag har ett matbod där det får plats 4 haha. mamma är ju inte hemma så kanske att jag kan vara där hemma i stället.
det löser sej nog.
kanske man hinner med att åka lite i dag också. det är ju rätt fint väder:)

nu blir det frukost!!. hej hej

Inga kommentarer: