torsdag 28 augusti 2008

Torsdag!




Igår var det min dag:) julia Annica och thomas var hem hit och firade mej:).
jag bjöd på lite mat. Det var trevligt.

fick en ljudbok och en söt kapsylöppnare av Annica. Tack stumpan!.
och tack alla för alla sms ja fått:)
dagen var lyckad:)

förutom en grej. min egna pappa har glömt att hans dotter fyller år.
kul. trots att jag påminnde han i torsdags. men då sa han bara att han inte tänkte åka ner för de blit för mycket åkande fram och tillbaka.
man känner sej lite bortglömd i alla fall.
han ringde idag och berättade hur det var med farmor. men han sa inget om att ja fyllt.
jag tänker inte påminna han. det känns som att det inte är jag som ska ringa och säga att han ska säga grattis.vi skulle ju lika gäna kunna säga upp all bekantskap vi har.. han har sin nya familj som är dom ända som betyder nått. och jag kan klara mej bättre utan att känna mej sviken!.

så nu har jag avreagera mej lite.:)

imorgon är det helg, jag har inga planer alls. kanske ska hem till mamma på mat på lördag för då kommer hom hem från spanien:D.
man lär ju erkänna att man är lite avundsjuk i alla fall. men hon är värd de min mamma:).

nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att emil kommer hem från jobbet..

hej hej

Inga kommentarer: