tisdag 18 augusti 2009

Tisdag

jaha. nu prövar jag igen då, de blev bara ett inlägg sist:P.

men nu har jag gått å blivit arbetslös (usch för de ordet) så ja anntar att ja lär ha mer tid för de här.

Jag jobbade mitt sista pass i söndags, så igår var min första dag hemma.
Jag passade på att vara till arbetsförmedlingen och facket, tvätta, diska, städa garderoben, dammsuga, damma och torka golv.

Men så fort jag var klar med de så var jag lika rastlös igen haha första dagen.
så jag åkte med syster in till valbo och bytte dop armbandet.
för Elvina döptes i lördags och jag hade köpt ett armband där de skulle graveras in Elvina,
jag var ute lite sent så emil fick åka in å hämta de i fredags för ja jobba.
så när ja kom hem på kvällen så titta ja på armbandet, så stog det Evelina.
De fanns inte så mycket att göra, dopet var ju dagen efter, så ja fick ta med mej de i alla fall:P.
Men de gick ju de också:).

Dopet var jätte fint, kusin Nisse spelade å sjöng halleluja det var höjdpunketen, så himmla duktig!
Dom hade dopfika i stugan vid rönnåsen. sara hade fixat å gjort jätte fint, super goda smörgåstårtot och efterätt:).

Ja denna dag då, var ute och promenerade med Annso i morse tänkte ja skulle försöka göra de lite oftare nu, men de har man ju sagt så många gånger så vi får väl se hur de blir med de.
sen ska jag nog träffa jullan, men vi får se har inte hört av henne än hon kanske sover;), å på eftermiddan ska jag iväg å åka fyrhjuling. sen tyckte Annso vi skulle göra putte sällskap till lappens ikväll, så de kanske blir så:).
Nä nu ska jag hoppa in i duschen får se om jullan vaknar snart:P

hej hej!

Inga kommentarer: