torsdag 3 september 2009

god kväll.


Jag sitter på jobbet nu, då kanske ni tänker ajja bajja inte sitta vid datorn.
Men då har ni fel, nu är det bara att försöka hålla sig vaken fram till 7 imorgon.
Hitills går det bra, men jag har 7 timmar kvar.

Jag åkte ialla fall hem till mamma en sväng innan jobbet för att tömma min dator på alla gammla bilder å la över till ett usb minne, så jag har lite jobb med att sortera dom.
Jag blev lite besviken för jag trodde de skulle vara många fler.
Hittade alla studenten kort så de var ju lite skoj, jag tänkte lägga ut några här så ni får se.
Helt sjukt att de var mer än 3 årsedan på ett vis känns det som de var igår och på ett annat som de var hur länge sedan som hällst.
Jag har inte hunnit tänka så mycket på de, allt har bara rullat på jag har jobbat sedan den första skolfria dagen.
Men nu, nu är det dax att ta tag i sitt liv.
jag har alla fall kollat upp om tandhygienist 2 år i falun.
Jag behöver läsa till naturkunskap B annars har ja behörighet. Ja fattar inte varför man inte la mer krut på skolan när man ändå var där. Men då var de ju de trökigaste som fanns.
Men allt var ju så lätt då, man hade sitt schema att gå efter allt var serverat. men nej man tog inte den chansen.
men de får man sota för nu.

Imorgon ska ja upp i skaplig tid för ja ska till hälsocentrallen, jag har äntligen tagit tag i min näsa:)
den är ju täppt året om. Så nu får ja se vad dom säger.
Anntar att ja inte kommer bli så mycket klokare.
Efter ja varit där ska ja ner till sandviken en sväng, ska fixa lite inför fredagen och lördagen.
Måste till Lisa för att köpa hårinpackning och lindex å köpa strumpbyxor sedan blir det systemet:)
Jag ser värkligen fram emot begge dagarna denna helg.
På fredag blir det lite party med några "arbetskompisar" förmodligen utång också:) och på lördag ska ja hem till Yvve på mat och spel å lite dricka. Det var länge sedan ja träffa dom flickorna så de ska bli super skoj:).

Å gud va ja skriver, inget vettigt heller. Men jag har alla fall fördrivit 27 minuter.
Nu ska ja fixa lite med bilder. jag kanske återkommer nå mer inatt!.
sov gott ni som får:)
julia och jag:)
Jag Gammelmormor och mormor.








Inga kommentarer: