onsdag 28 oktober 2009


dagarna går och går, det händer inte så mycket.
Jag har fått jobbat en hel del, de är skönt att få tänka på annat:).

sen har jag ju världens underbarast kille som gör allt för att jag ska må bra:).
vi åkte in till gävle i måndags för att kolla på bio, flickan som lekte med elden.´
först gick vi och åt på ett super mysigt ställe som hette Mesopotamia, vi beställde in jätte fin mat och sedan efterätt.
Men tyvärr så tog allt för lång tid så vi missa bion:P men vi for till ica å köpte en film och godis och hade film mys hemma i stället.

Idag har jag varit barnvakt en liten stund å världens sötaste lilla tjej:)
De gick bra, hon var glad hela tiden:) hon gör också mig på så bra humör!

Nu på kvällen har jag tvättat å grejjat lite inför i morgon för då åker jag syster å hennes kompis till Umeå å hälsar på min kusselini:) de ska bli trevligt.
jag får låna emils mini dator så jag har nått att fördriva tiden med i bilen bara:)

ska även ta vaccinera mig imorgon, är fruktansvärt rädd för dom där äckliga sprutorna.
Men man måste väl, för att inte riskera att smitta andra.

nu ska jag fortsätta titta på oskyldigt dömd. ha det så bra alla!

Inga kommentarer: