fredag 26 februari 2010

Nu har jag ryckt upp mig lite sedan sist:)
man får ha dåliga dagar ibland har jag hört.

Sitter ioförsig ensam nu också, men idag är det mer okej.
Emil är och jobbar, å när han slutar då börjar jag.
För jag ska jobba natt:). wee så skönt att få jobba!.

Sen i mån ska jag försöka sova länge och sen blir det party:). Julia Nettan Tessa och Yvve kommer hit. Har jag sett fram emot länge! det kommer bli riktigt kul.!

Jag och julia var i valbo idag för att leta lite nya kläder
jag hitta faktiskt 3 tröjor på Cubus köp 3 betala för 2 mycket bra:)

Så nu har jag fyllt på garderoben lite mer med kläder som jag kan ha:) annars är mycket av de för strort för nu visar vågen nästan -8 kg. jag är så himmla glad så ja vet inte riktigt hur jag ska hantera det ibland:P haha.

nä det får bli en kort uppdatering idag för jag måste försöka sova lite innan jag ska iväg.
Ha en bra helg allihopa (eller alla 3 som läser min blogg) haha.

5 kommentarer:

Tessa sa...

Hihi, Ja vi ses ikväll! Har sett fram emot det lika länge jag ;) Tvivlar inte en sek. på att man får skoj ikväll =) Kram Tessa

Annica sa...

du är ju så himla duktig bruden :) kämpa på, önskar man hade din motivation ibland :) puss o kram

Anonym sa...

din skitunge, hur gör du för att tappa så många kilo?????/Maria

ElinMannQvist sa...

haha jadu maria:) jag äter mat. har varit super dålig på de förr. sen har jag hoppat all pasta och pot och godis. äter kött och grönsaker:). men tränar ingenting. funkar för mig. hihi. men jag har fortfarande mycket kvar.

Angelica sa...

Vad duktig du är som har gått ner så mkt:D Kul att du ska jobba! Kram Angelica