torsdag 17 september 2009

blää för att vara arbetslös, nu sitter ja här igen.
Kan inte sova för då kommer alla tankar, har försökt med massor.
Men jag kan inte slappna av.
Jag har läst, tittat på tv, drukit varm mjölk, lyssnat på musik, tagit luft. men nej de går inte att slappna av.

Jag hatar de här, man känner sig så fruktansvärt meningslös.
Va spelar de för roll om ja ligger i sängen hela dagen, ingen behöver mig i alla fall.
Ge mej ett jobb för tusan!!! inte får man hoppa in nå extra heller, de hade räkt med ett pass i veckan. Bara så man får komma ut å träffa lite folk, vara till nån nytta.

nä nu ska ja sluta gänälla, men ibland måste de få komma ut.

nu ska ja lägga mig i sängen igen få se om ja kan sova.
Godnatt

2 kommentarer:

syster sa...

jag förstår vad du menar, men vi behöver dej. puss

Annica sa...

jag vet hur det känns gumman men kämpa på, om du har tråkigt är det bara att ringa, jag finns alltid tillgänglig. pussspusss