torsdag 17 september 2009

Torsdag.

Vi sitter här tjocka om magen för vi har trykt i oss svamppanna:).

Idag har de väl inte hänt allt för mycket, har storstädat å tvättat.
Sen blev det en prommis med Annso:). När vi kom hem var det bara att slänga ihop lite mat och åka in till sandviken.
Jag skulle ju nämligen träffa jullan.
Vi gick och solade sen for vi till jernvallen för att dansa, men tji fick vi.
Det kom ingen tränare, sura gick vi därifrån och tänkte att vi kunde ju i alla fall ta en promenad.
Vi åkte hem till jullan för hon skulle byta skor, men när vi kom ur bilen började det regna.
Så vi sket i alltihopa:P.

Fick ett mail idag från ett jobb jag sökt, ska dit den 29/9 på intervju.
Det är egentligen ett jobb ja aldrig har tänkt mig att ta, men va ska man göra.
Vi får väl se hur de går, var intervju i 1,5 timme. så mycket information finns det inte om mig:P
Hoppas ja kommer in på skola så jag slipper oroa mig om sånt här mer.

hejdå.

1 kommentar:

Annica sa...

åhh vad roligt gumman, hoppas det går bra, nu är jag nyfiken och vill veta mera :) saknar dig. kramkram