söndag 20 september 2009

kväller.

ja nu börjar de bli kväller.
Dagen bjöd inte på så särskillt mycket.
jag har bakat scones och emil vitchoklad mouse, så vi bjöd ner johanna och johan på lite fika.

Nu har jag nyss varit ute på en långprommis:) så himmla skönt att jag har kommit igång på riktigt. ska hem till mamma å hämta lite papper i mån, å då tänkte ja passa på å väga mig få se om de har hunne gett nå resultat:).
Man kanske skulle skaffa sig en våg, de blir nog nästa investering. Eller nej först nya hörlurar till min Mp3, de är så himmla drygt för sladden måste ligga precis annars så bara knastrar de.
Vi ska in till valbo i mån med morfar för han ska köpa ny dator, så då ska ja passa på att inhandla de.

Nu blir det snart ensam mamma söker, sen en komisarien vid havet.
Det var väl inte så jätte bra, men de finns ju inte så mycket annat att titta på.

Ha en bra kväll allihopa kram kram

Inga kommentarer: