söndag 20 september 2009

Underbar dag

Min Fyrhjuling
Gårdagen var helt prerfekt, hade nånting att göra hela dagen:)
Vi åkte in till sandviken först för att möta upp Macke och Alex, gick å kolla lite på stan.
Handla alkohol och strumpbyxor:)
Sen styrde vi upp till kungsberg, där vi blev bjuden på super god kyckling av Emils mamma.
Sen bytte vi om till cross kläder och så kom Macke å Alex och mötte upp oss.
Vi for till ett grustag i närheten där pojkarna fick leka av sig lite:P
Jag är ännu för feg för att hoppa å grejja så jag satt trykt nere på backen:).
När pojkarna hade lekt färdigt åkte vi hem och gjorde oss klara för fest.

Macke kom och hämtade oss sen for vi hem dit å tog nån cider innan vi gick ner på mull och åt mat. Jag å Alex tog en hamburgare, var väl ingen höjdare kanske men de var trevligt ändå:)
Sen gick vi tillbaka och dack lite mer:) spela ölspel å hade mycket trevligt.
När klockan började närma sig 12 tror ja de var gick vi ner på lobby, där var det helt okej.
Vi dansa massor å jag hade jätte skoj.
Men Emil å jag blev trötta och tänkte att de är lättare att få tag på en taxi innan två.
Så vi gick å tog en hamburgare igen för att slippa vara dåliga idag, sen hoppa vi in i taxin.
Å kvällen var över:)
Jag hade jätte kul å mår toppen idag! det är så de ska vara.

Denna dag vet ja inte vad som händer, jag ska ut på en promenad i kväll när emil åkt till jobbet bara. Annars har jag ingen aning. Kanske återkommer senare om det har hänt nått skoj.
Ha det så bra. hejdå

1 kommentar:

Annica sa...

åhh va kul jag vill också åka :D