måndag 7 september 2009

Människa!

Sådär nu är jag människa igen:).
Kan väl inte påstå att jag var så pigg i lördags, ja fattar inte riktigt hur de kunnde bli som de blev.
Jag har suttit å läst om kortison nu, och de värkar som att det inte ska vara nån fara att blanda de aja.
I lördags var jag ju bjuden hem till Yvve på tjejfest:) hon å nettan bjöd på kycklingfile super gott var det:). himmla mycket skratt och tok. de måste vi göra fler gånger, men då tänker ja också vara med i dimman:P.

igår var ja hem till mammsen på mat, sara Micke och Elvis var också där:).
Emil jobbade men när han sluta åkte vi till hans farmor som fyllde år.
sen blev det en sväng till Hemmakväll och hyrde film (wallander tjuven) å köpte lite godis:).

Idag vet ja inte vad som händer, är ju riktigt härligt väder. blir väl å vara ute.

ha en bra dag.

1 kommentar:

Alex sa...

Hej Elin :) Va kul att du läser ;D Nu ska jag börja läsa din med :) Kram