onsdag 9 september 2009

onsdag:)

Denna dag har varit fullspeckad:)
Klev upp tidigt för att göra mig iordning för en trip till ockelbo.
Jag fick nämligen nagelförstärkning i pressentkort när ja fyllede år av syster.
så jag hade tid på spat där kl 10.
Syster och Elvis följde med mej. Det tog riktigt lång tid halv 1 var jag klar, men de var de värt de blev jätte fint.:) tänkte lägga ut bilder, men min kamera krånglar så de får bli senare.

Efter spat åkte vi hem till syster och åt mycket kod älgstek och svampstuvning.
Sen blev de lite mys och prat.
på vägen hem åkte jag förbi på jysk för att köpa ett till duschdraperi, vi har nämligen ÄNTLIGEN slängt ut vårat vidriga badkar.
Jag är riktigt nöjd, ska slänga ut en bild på de sen också hade ja tänkt.
mitt i allt stök blev Emil sugen på torsk med äggsås så vi har hunnit slängt ihop de också:)
så nu är vi helt slut efter att hållt på hela eftermiddagen så nu ligger vi som vanligt på soffan:)

I morgon ska jag hinna träffa både julia och Annica:) de var alldeles för länge sedan så de ser ja fram emot.

de var allt för idag hejhej

Inga kommentarer: