onsdag 16 september 2009

Onsdag.


Ojoj, nu har jag slarvat här på bloggen, men det är inte alltid man har lust.
Helgen var lugn, kan inte komma på vad jag gjorde, så förmodligen inget speciellt.
Veckan har jag spenderat mest med syster och Elvina:) dom kan då konsten att få en på bra humör:).
Vi har varit hemma hos mamma och städat ur en garderob med alla våra gammla leksaker å gosdjur.
Det var så skoj att se allt igen, man kom ihåg det mesta och alla gammla minnen som kom tillbaka:) Vi hitta min favorit docka som hette Ola, han matade jag med gul soppa med sås:P hihi.
Riktikt trevligt att spendera sina dagar med dom, tack för de systet.

Annars då, jag och Emil for till fotbollsplanen här i storvik i måndags kväll.
Det var så länge sedan man spela så båda var riktigt sugna, jag fick ju en boll när ja fyllde.
Så vi spelade lite där å sköt, om nån är sugen att hänga på nån kväll så hojta. Roligare ju fler man är:).
Idag har Pappa varit i sandviken och hälsat på. vi for in till framor på sjukhuset i gävle, hon ligger där för hon har opererat om höften.
Hon var väldigt virrig men på strålande humör:) sen var det bara att åka å byta om till träningskläder, för jag och jullan skulle på spinning och posh (cykling och styrketräning).
Det var så sjukt jobbigt men riktigt skoj och härligt när vi var klara.
Imorgon blir det afrikans dans igen, men först ska vi gå å sola.
Nä nu ska jag gå å lägga mig, men återkommer nog imorgon hej hej.


Farmor och Elvina Syster å Elvis i sommras:)

Inga kommentarer: