torsdag 8 oktober 2009

godkväll:)

Nu sitte jag här i soffan med tända ljus och en filt kring mig:)
Har nyss ätit lite tacos mums.

Dom senaste dagarna har jag varit några svängar på skolan.
Inskrivning hela dagen igår. och idag var det kursintroduktion.
Jag kommer att gå i skolan 4 dagar i veckan 2 timmar om dagen.
Känns lite halv kasst hade hellre delat upp de på två dagar i alla fall.
Det blir ju så mycket bensin fram och tillbaka.
Sen har jag ju världens skruttigaste och opålitliga bil, så de blir kanske att se sig om för nån annan.

Var även å dansa idag med jullan:) de gav ingenting. inte ens svettig. skit kasst.
Så härdan efter blir det bara spinning.

nu ska ja snart väcka Emil för han ska iväg å jobba natt, å ja ska åka med honom till sandviken för min bil står där.
Sen blir det hem och sova, för i mån ska jag shoppa med jullan. vi måste ju ha nått nytt att ha på oss på lördag, för då är det FEEEEEEEEEST:)

nä nu måste ja väcka han. ha en bra kväll. kram kram

Inga kommentarer: