lördag 30 januari 2010

nu lär ni få svimma igen:)


Jag har alla fall en tapper läsare:) min syster hihi.!. (gammal bild på henne och mig)


Nyss kommit hem från jobbet, 8-15. skulle egentligen jobba lika i morgon, men så var det kris så jag ska ut och jobba natt i natt. så jag ska snart lägga mig för att försöka få sova lite gran.
år väl se hur de går att jobba!. jag får nog ta med mej nån film å så.
Så jag håller mig vaken:)..


jag får morgondagen ledig i alla fall:) har faktiskt ingen aning vad jag ska ta å hitta på.
nånting hoppas jag dagen bjuder på..




2 kommentarer:

Sara sa...

Ha ha va snygga vi var när vi va unga =) du är alltid välkommen hit om du har tråkigt =P jag blir nog i sandviken en hel del nästa vecka, för vi har snart fullt i avloppsbrunnen, valet är bajsa till skogs eller bo hos mamma tills någon behagar komma och tömma.. he he. vi hörs PUSS

Annica sa...

jag är också en trogen läsare, så 2 har du iaf :D