fredag 29 januari 2010

oj svimma inte nu men det är sant, ett nytt inlägg:P.

haha jag skriver ett inlägg igen. men kan inte tänka mig att det är många som orkar gå in å kolla här mer:P. skriver ju inte allt för ofta. Förlåt.

jag har faktistk rätt mycket att göra trots att jag är arbetslös, så de finns inte mycket tid.
Jag jobbar nu extra på 3 ställen, går i skolan 4 dagar i veckan. pluss att jag går på ett ställe via arbetsförmedlingen som heter Mroi.
Men jag trivs med att ha det ganska hektiskt:).

Annars då. jo vi närmar väl oss sandviken med myrsteg i alla fall, vårat hopp är nu en 3:a etagelägenhet, ganska i centrum. väntar på att dom ska ringa upp oss.
så är det nån som vet nån trevlig 3:a i sandviken hällst att hyra så hojta!.

jag har börjat mitt nya liv på riktigt nu:) de känns så jäkla skönt.
har slarvat med mat å allt förr. men nu är det frukost lunch middag, och det har relaterat till att vågen visar -4 kilo på mindre än tre veckor.
Vi har ju bokat resa i maj, så tills dess vill jag nå mitt mål:) så de är bara att kämpa på!.

Nu ska jag sätta igång att röjja här hemma också. så vi får nå fredagsmys ikväll:) Emil ska ioförsig iväg å jobba natt, men lite mys ska vi väl hinna med. jag jobbar hela helgen också så de blir tidig kväller:).

trevlig helg på er!.

1 kommentar:

Sara sa...

Höll på att svimma, är in och hoppas på ett nytt inlägg varje dag ja =)