måndag 1 februari 2010

god kväll!

Nu var denna dag snart över.

Efter mitt möte, som förövrigt gick bra åkte jag till mormor och morfar.
Där var Sara Elvina och Catarina.:) jag drack lite te och tjattra en massa.

Fick också se hur duktigt mosters lilla tjej har blivit på att gå:).
tog med mej kameran enbart för att jag skulle knäppa kort till bloggen. å jag knäppte kort.
men glömde kameran hos mormor. bra gjort av mej.

sen ringde emil och var hungrig, så jag for och handlade lite, de blev couscous sallad och kött:)
Nu har vi tittat på Anorlunda familjen och konstaterat att det räcker med 2 barn.
Emil har åkt och jobbat så ja sitter här ensam och försöker hitta nån lägenhet. vill värkligen flytta nu, hällst nyss. Men jag hittar inget som faller mig i smaken.

I morgon blir det tidig morgon för att jag ska åka till mamma och äta frukost för syster å Elvis sover där. sen ska jag iväg på p-möte.

tycker alla mina inlägg blir så luddiga och ointressanta. men hoppas ni vill fortsätta läsa endå:)

1 kommentar:

annnnnnniiiicaaaa sa...

Härligt att du skriver i bloggen puman :D
Jaajajajajaja jag vill också att ni ska flytta :) fast bara om ni kommer närmare, haha. pusss och kram