måndag 1 februari 2010

god morgon.

kl ringde 07:15, då var det bara att hoppa upp och skutta in i duschen.
så nu sitter jag här ren och fräch och äter min gröt och tittar på nyhetsmorgon:).
om en timme kommer Anna och hämtar mig för då bär de av mot skolan. går bara till 11.
så då blir det att åka hem en sväng. få i sig lite mat.
Sen bär de av mot sandviken igen, ska träffa chefen vi ska prata om ett "uppdrag" jag fått.

sen vet jag inte vad kvällen bjuder på..

Ser fram emot den här veckan då ja hoppas jag får träffa syster yster lite. å hennes skruttfia.
Som tydligen går ganska bra nu! de vill jag se:).

nu ska jag kolla vidare på lite bloggar, sen göra mig klar.
kanske återkommer sen hur min kväll blev!. bye bye

2 kommentarer:

Annica sa...

Jag vill ha en av dina dagar iaf :D

ElinMannQvist sa...

åå jag vill ha en av dina:)