tisdag 16 februari 2010

Helgen

Jag har lånat en bild av Alex sedan i lördags.

Ja nu har det gått några dagar igen:) jag har hunnit med rätt mycket.:)


i fredags var jag Melodifestivalen med Alex, de var jätte kul, och super härligt stämning.
när de var slut var vi hungriga så de blev mat på matkällan, sen hem och hoppa i säng:)



Lördagen for jag in till valbo tidigt för att hitta nå kläder till Alex fest på kvällen. ja tror ja gick i alla affärer mins 3 gånger. men inga kläder kom jag hem med. bara lite smycken en väska och ett par skor.

emil jobbade förmiddag så jag mötte upp han i sandviken när han sluta för vi skulle iväg och titta på ett "hus" som vi hittat på blocket som var till uthyrnad.
men tyvärr föll det oss inte riktigt i smaken. lite för mycket fjäll/gillestuga.
Men vi söker vidare.



väl hemma igen hittade jag en klänning i min gaderob som jag aldrig använt. så ja fick ha nå nytt på mig i alla fall:).
Fesen var jätte rolig, kul att träffa lite nytt folk också. tyvärr kom vi inte in i tältet de var för mycket folk. men vi gick till kharma och dansa en massa där istället.
Sen fick jag skjus hem till mamma, så ja sov hos henne.



På söndagen kom Annica en sväng så vi tog en promenad, sen var det bara att göra sig redo för jobb.:)
Det var min helg de:). hoppas ni haft det bra också.



Inga kommentarer: