onsdag 17 februari 2010

godmorgon!!

jag har varit vaken ett bra tag, vaknade av telefonen. de var rekryteringen som undra om ja kunde jobba idag. men har prov å massa i skolan så idag han jagtyvärr inte.

Min dag kommer att bestå av plugg plugg plugg och plugg.
min kurs ska vara klar i mars å jag har massor att göra. så lika bra att sätt igång!.


Gårdagen var en bra dag:). Jag Emil och fredrik for in till gävle och kolla på ny bil åt Emil.
Sen åkte vi upp till svärisarna i kungsberg för lite mat, jag åt faktiskt en halv semla efter också:).
men de va inte så gott som jag komihåg. typiskt, men den gick i ialla fall.

sen blev det hem och vila lite, för emil skulle jobba natt. så ja passa också på att somna:P.
som tur var så var jag fortfarande trött när kl va kväller så jag somnade trots att jag sovit ett tag:).





apro på ny bil så har jag också köpt ny bil för ett tag sedan:).

Inga kommentarer: