torsdag 18 februari 2010

skit väder

god morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt.......

knappst jag är trött på snön nu. jag vill ha vår och sommar!. men de ser rätt mörkt ut tycker jag.

även idag var jag uppe med tuppen, har hunnit duscha å ätit frukost fixat till mig och varit i tvättstugan och kl är bara 7:35.

jag har också varit ut och startat bilen med förhoppning att den inte är svinkall när jag ska åka till skola.
ska först hämta Anna kl 8 sen bär det av.

när Emil vaknat ska vi iväg å köpa pressent till lillskruttan som fyller år på måndag, men de blir kalas på söndag:). 1 års kalas.
men jag har ingen aning om vad jag ska köpa.

Gårdagens plugg gick bra, gjorde en labbraport, inlämningsfrågor om genteknik och en "filmresentio" på engelska.

så nu börjar jag komma ikapp lite:)

nä nu måste jag dra mig så inte anna måste stå och vänta i detta skitväder.

Ha en bra dag allihopa:D

Inga kommentarer: